Really Simple Systems CRM

da Really Simple Systems

Quem usa o Really Simple Systems CRM?

Organizações de B2B de pequeno e médio porte

Conheça o Really Simple Systems CRM

O Really Simple Systems CRM ajuda a trabalhar de maneira mais inteligente, gerenciando e acompanhando os clientes e leads de vendas, para que você possa continuar expandindo os negócios. Projetado para organizações de pequeno e médio porte, esse CRM compatível com GDPR é fácil de configurar e simples de usar. Com vendas, marketing, além de atendimento e suporte integrados, você terá todos os dados em um só lugar, permitindo a colaboração da equipe, melhores relacionamentos e impulsionando o crescimento das vendas.

Really Simple Systems CRM - Informação

Really Simple Systems

http://www.reallysimplesystems.com

Fundada em 2006

Really Simple Systems CRM - Preços

O Really Simple Systems CRM possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Really Simple Systems CRM a partir de US$ 14,00/mês.

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Preço inicial

US$ 14,00/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Really Simple Systems CRM

Sistemas de Automação de Vendas
Banco de dados do cliente
Geração de propostas
Gerenciamento de contatos
Gestão de campanhas
Gestão de canais
Gestão de chamadas
Gestão de comissões
Gestão de contratos
Gestão de leads
Gestão de oportunidades
Gestão de vendas de campo
Gestão territorial
Indicadores de desempenho
Marketing por e-mail
Previsão de vendas
Rastreamento de recomendações
Análise de concorrentes
Análise de tendências de vendas
Análise estatística
Apresentação de dados gráficos
Estudos correlacionais
Geração de relatórios de exceção
Indicadores de desempenho
Modelagem dinâmica
Modelagem e simulação
Painel
Acesso para Celular
Armazenamento de documentos
Cotizações e propostas
Geração de leads
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de bate-papo interno
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Análise de dados do atendimento ao cliente
Bate-papo ao vivo
Catalogação e categorização
Controle de respostas por e-mail
Gestão do conhecimento
Indicadores de desempenho
Pesquisa
Portal de autoatendimento
Rastreamento do suporte ao cliente
Agendamento
Cotizações e propostas
Gestão de contratos
Gestão de projetos
Gestão do pipeline de vendas
Previsão
Rastreamento de clientes
Automação de marketing
Catálogo de produtos
Cotizações e propostas
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gerenciamento de listas
Gestão de call centers
Gestão de campanhas
Gestão de leads
Gestão de projetos
Gestão de questionários
Gestão territorial
Lead Scoring
Marketing por e-mail
Páginas de início e formulários web
Rastreamento de interações
Rastreamento de recomendações
Suporte do cliente
Armazenamento de documentos
Bate-papo ao vivo
Cotizações e propostas
Digitalização de cartão de visitas/crachás
Gestão de tarefas
Gestão territorial
Integração da automação de marketing
Integração de redes sociais
Lead Scoring
Previsão
Segmentação
Sistema de calendário ou lembretes
Alertas da conta
Controle de despesas
Gestão de leads
Gestão de marketing
Gestão de recursos
Gestão territorial
Rastreamento de domicílios
Rastreamento de influências
Rastreamento de relacionamentos
Tarefas de equipes
Colaboração
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gerenciamento de reuniões
Gestão de apresentações
Gestão de capacitação
Gestão de conteúdo
Gestão de leads
Gestão de metas e cotas
Gestão de propostas
Gestão do desempenho
Gestão territorial
Banco de dados de contatos
Contatos compartilhados
Ferramentas de prospecção
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Importar/exportar contatos
Pesquisa e filtro
Rastreamento de interações
Segmentação
Captura de leads
Distribuição de leads
Ferramentas de prospecção
Gestão de campanhas
Gestão do pipeline
Lead Nurturing
Lead Scoring
Rastreamento de fonte
Rastreamento de interações
Segmentação de leads

Really Simple Systems CRM - Avaliações

Exibindo 5 de 270 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,6/5
Recursos
4,1/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Chris T.
Consultant
Consultoria de gestão, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/10/2018

"Cost effective CRM for small business"

Comentários: We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.

Vantagens: Having an awareness of the cost of some of the well known CRM platforms e.g. salesforce, dynamics, the thing that strikes you is that the cost of these is prohibitive for an SME with @30 light CRM users. RSS is different. The bottom line is that they offer excellent value for small businesses. I would view this as their USP. They have a responsive team and have constantly improved the CRM over the years. Key features I like are the permissions system which lets us give bespoke access to the teams in our business with everyone given the access to the client records that they require. The integration with Kashflow (accounting) is incredibly useful and reduces unnecesary duplication in our business processes. The marketing module has been a significant driver for new business, and again is very cost effective. The activity section enables us to keep good records of client contacts, as does the ability to bcc email comunications into the client record. The layout of fields is very easy to modify to your business requirements, adding extra fields with dropdowns as required. Document storage is straightforward with drag & drop functionality.

Desvantagens: Nothing to complain about, happy. Maybe preferred the earlier version which let you know the last time a record was updated and by who.

Resposta dos fornecedores

por Really Simple Systems em 03/10/2018

Thanks for the review Chris!

FYI the new version CRM does still let you know the last time a record was updated and by who. At the top of your screen, next to the account name, there's a little clock symbol. Hover over this and the information will appear.

Regards

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/10/2018
Stuart A.
Mortgage Adviser
Serviços financeiros, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/04/2020

"Really Simple Systems - SIMPLES!"

Comentários: Fantastic Software - never had any issues with it, customer support is fantastic and I would recommend this to anyone looking for a CRM system

Vantagens: I use this every day, fantastic entry level customer relationship datatbase software. Allows you to manage your customers, tasks documents, emails etc etc etc - basically does everything you need it to and I have only just scratched the surface

Desvantagens: I would like the ability to be able to multi select tasks and move them to a specified date. There may be an option to do this already, but currently I am manually moving them, which can be time consuming

Resposta dos fornecedores

por Really Simple Systems em 14/04/2020

Stuart, thank you for posting a review of Really Simple Systems and glad to hear it's a good fit for you.

We are just working on a new calendar view for tasks which may address what you are looking to do. This will be released in the next month or so.

You can, of course, always get in touch and tell us your feature requests and we'll do our best to address your needs.

Kind regards

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/04/2020
Kelly C.
Director
Gestão da educação, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2020

"Support is Amazing"

Comentários: Really Simple Systems CRM has easy search features which I really need and I can customise these which is an added bonus. Most of all it is the customer support that is the game changer. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been so helpful. I am only a small business start up and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] as gone over and above with helping me set up my CRM to suit the business needs. It has really taken the stress out of it all and I cant thank him enough for all of the fantastic advise and fast response to my questions.

Vantagens: Being able to customise was really good feature.

Desvantagens: I wish there was a Contacts and Accounts upload template.

Resposta dos fornecedores

por Really Simple Systems em 14/07/2020

Kelly,

Thank you for your review of Really Simple Systems and I will feedback to the team. I will also look to design an upload template!

Best regards
Helen Armour
Marketing Manager

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2020
Mabs A.
Sales Manager
Contabilidade
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3,5/5
  • Praticidade
    4,5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 18/11/2015

"RSS easy to navigate"

Vantagens: The software is easy to use and navigate through. I love the fact that it can be tailored to meet your specific needs as this was very important to me and one of the factors that played an important role in me choosing RSS. Functionality is great and there are a lot of extra options that are available that I can switch on and off as and when I require them.

Desvantagens: The customer service/support is slow at times and this becomes very frustrating. I have scheduled in calls in the past and the client service level has been poor where on occasions I have had to chase support for help. In terms of the software it is great that you add extra features but there are some extras which I feel should be included within the standard packages.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 18/11/2015
Neil G.
Managing Director
Consultoria de gestão, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/08/2019

"Simple Effective CRM System"

Comentários: Use it for my own software business and 3 other software clients based in New Zealand and UK and it can be used from complete sales pipeline management through to lead generation, depending what my clients need, simple customisation of database fields and screens makes it user configurable a must for different client requirements.

Vantagens: It was the simplest CRM system I have used compared to a long list of CRM systems used over the last 15 years, it is modern and I can use it on any device I like and web browser effectively. marketing functionality built into the CRM database beats those that need to use 3rd party applications like Mailchimp, everything thats needed is in one system that is evolving and improving over time

Desvantagens: The data conversion and bringing in data was a challenge trying to get it to work, but the support team simply imported the data for me when it was required, data import/export functionality has been improved.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/08/2019