SERVICE MANAGER

da Bluelight Software

5 / 5 1 avaliação
SERVICE MANAGER

Quem usa esse software?

Fire & Life Safety , Electrical Contractors, Plumbing Contractors

Avaliações médias

1 avaliação
  • Geral 5 / 5
  • Praticidade 5 / 5
  • Atendimento ao cliente 4 / 5
  • Recursos 5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Instalado - Windows
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Bluelight Software
  • http://www.bluelightsw.com
  • Fundada em 1986

Sobre o SERVICE MANAGER

Are you ready to reduce paperwork between field technicians and office personnel? Are work orders, inspections, and invoices getting lost in the paper shuffle? Then get mobilized by using the Mobile SERVICE MANAGER with Inspections! The Mobile SERVICE MANAGER provides critical functions to your field technicians and sales force enabling them to do their work where it occurs... in the field.

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Recursos do SERVICE MANAGER

  • Agendamento de manutenção
  • Banco de dados do cliente
  • Controle de estoque
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de garantias
  • Acesso móvel
  • Agendamento
  • Assinatura eletrônica
  • Banco de dados de contatos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Expedição
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relógio
  • Roteamento
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Custos do trabalho
  • Digitalização de documentos
  • Gestão de clientes
  • Gestão de estoques
  • Gestão de leads
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos e estimativas

As avaliações mais úteis do SERVICE MANAGER

Software for excellent results and monitoring of guarantees

Traduzir com Google Avaliado em 13/03/2018
Corina P.
Analista de Garantias
Automotivo, 13-50 funcionários
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: A good experience to increase productivity and responses during the follow-up of the guarantees of the work carried out.

Vantagens: - In spite of only being used in the company a demo, we have been able to change the perspective of how to follow up the guarantees of the clients. - The system of maintenance tasks, allows to facilitate the activities within the workshop with pre-programmed systems. - The adjustment of results within each business unit is optimized as it improves performance with each product purchased, placed and followed up to have excellent consumer proofs. - Its applicability is quite open in terms of time, availability and handling from the job manager.

Desvantagens: - I can only say that they do not stop improving this tool that is made to increase productivity at work. - They should have better support or response units for Latin America, since companies like ours are testing new applications that promote improvements for the customer in the market and with a high commitment to growth.

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