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a escolherem o melhor software

Conheça ECP

O ECP é uma solução de software na web acessível e independente de plataforma, personalizado para as necessidades de casas de repouso de qualquer tamanho. A solução integrada do ECP oferece um registro eletrônico de administração de medicamentos (eMAR na sigla em inglês) e um prontuário eletrônico. O ECP simplifica a coordenação entre farmácia e residência com um processo automatizado de verificação de medicamentos. O ECP melhora o atendimento com avaliações, gráficos de atendimento, alertas, listas de tarefas e relatórios.

Quem usa ECP?

Farmácias, casas de repouso, tratamento para a memória, centros de vida independente, centros de reabilitação, creches e casas para grupos.

ECP Software - 1
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ECP Software - 5

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ECP

ECP

4,7 (106)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
51
Nenhuma integração encontrada
4,7 (106)
4,5 (106)
4,8 (106)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 99,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
67
14
4,5 (2)
4,0 (2)
4,5 (2)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao ECP

Daycenta
Melhores recursos
Agendamento
Conformidade com HIPAA
Gestão de clientes
Jotform
Melhores recursos
Campos personalizáveis
Criação e design de formulários
Formulários personalizáveis
MedEZ
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
AxisCare
Melhores recursos
Agendamento
Agendamento de cuidadores
Conformidade com HIPAA
Aline
Melhores recursos
Gestão de fichas dos pacientes
Histórico de medicamentos
Previsão
ContinuLink
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Gestão de clientes
Gestão de saúde domiciliar
Carecenta
Melhores recursos
Agendamento
Conformidade com HIPAA
Gestão de planos de cuidado
ElderSuite
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Health Cloud
Melhores recursos
Agendamento do paciente
Conformidade com HIPAA
Gestão de compromissos

Avaliações do ECP

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,7
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
74%
4
23%
3
3%
1
1%
Jorge
Pharmacy Technician, EUA
Indústria farmacêutica, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Excellent process

5,0 há 3 anos

Comentários: Excellent customer service

Vantagens:

System allows easy navigation and easy self instruction.

Desvantagens:

I cant say there is something least I liked about the product. overall a great choice!

Tanya
Administrator, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

ECP REVIEW, by Tanya Neubert from Prairie Home Assisted Living

4,0 há 3 anos

Comentários: Very Good!

Vantagens:

Very user friendly for staff to use and its used across the fox valley so many caregivers are familiar with the program. Also, the customer service staff are AMAZING, they are always kind, helpful, patient, and have excellent follow up.

Desvantagens:

For follow ups such as patches, Somehow make a follow up that can immediately ask them if they removed the previous patch. I am currently only able to do it 5 minutes later and we have to enter a separate patch removal as a treatment. Staff often forget to remove the old ones if we are not doing this. One other suggestion I'd like to put out there is I wish we could select certain parts of the ISP for the "active cares" that we want to for a quick reference for our staff. Even though it is a shortened version, it still is not efficient for us. Our hopes was the active cares would be similar to a form you'd see printed off in nursing homes on patients doors with instructions for CNA's. We have a few different forms we use like this internally but it would be amazing to have something be made from the ISP so your not re doing the work in two different area's. Currently we use a separate form which has the following areas listed on one page. These are the main topics with a few examples: Mental Status (example-alert/oriented) -Speech (example-difficult to understand)-Mobility Assistance(example-Wheelchair)- Transfer Assistance-Grooming Assistance-Special Equipment- Eyesight/Hearing- Medical Monitoring- Paralysis-Skin-Bathing Assistance-Oral Care-Dressing- Eating Assistance- Toileting Assistance-Night Services- Behaviors/Safety- Medications- Activities- Advanced Directives- Appointments- Housekeeping- Other Services - Evacuation Capability in Emergency.

Cecilia
Director, EUA
Hospitais e Saúde, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

A Bargain Product

3,0 há 6 meses

Comentários: It is ok, but a more robust program with more intuitive charting would be better. It is hard to locate information or find the correct place to document in some cases.

Vantagens:

It is easy to set up users. Other features are ok

Desvantagens:

It is not as robust as other products I've used.

danielle
Resident Care Coordinator, EUA
Hospitais e Saúde, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

ECP Is a great and easy product to use that has helped this facility alot!

5,0 há 4 meses

Comentários: ECP was very easy to set up and start using in the facility I enjoy using ECP.

Vantagens:

I like the medication inventory which is very easy for staff to use. I also like the convenience of being able to look over multiple residents charts and information from my desk and not having to get up and grab multiple charts to clutter my desk.

Desvantagens:

There are very few if any flaws at all, if something does arise I am able to contact customer support and resolve the issue right away.

Dan
Service Coordinator, EUA
Indústria farmacêutica, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

ECP implementation impact, easy, integration

5,0 ano passado

Comentários: ECP staff have been incredibly helpful, from sales to help desk, billing, and pharmacy support.

Vantagens:

Daily task lists and easily customized care plans allow for simple and effective charting and tracking of facility duties. It is some work to get set up, but ECP has great support staff to aid in the process. Charting is very simple and easy to follow. Pharmacy integration eases order processing, verifying orders and changes.

Desvantagens:

Reordering medication requires review before being submitted to pharmacy