Quem usa o QGenda?

Medical scheduling tool for the healthcare industry which helps with on-call scheduling, communication, patient safety, provider satisfaction, analytics, automated scheduling and more.

Conheça o QGenda

QGenda is the #1 cloud-based, automated physician scheduling software. Since our launch in 2006, QGenda has grown to serve more than 3,000 customers in over 30 medical specialties. Leading physician groups, academic medical centers, hospitals, and health systems use QGenda to optimize their workforce and provide the best possible patient care.

Detalhes do QGenda

QGenda

http://www.qgenda.com

Preço do QGenda

O QGenda não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Detalhes de preços

Contact QGenda for pricing details.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do QGenda

Ferramentas de Gestão de Tempo
Banco de dados de funcionários
Cobrança e faturamento
Controle de tempo offline
Controle de tempo por celular
Cálculo de horas extras
Gestão do quadro de horários
Horas faturáveis e não faturáveis
Rastreamento de vagas e licenças
Registro automático de tempo
Taxas de cobrança múltiplas
Gestão de empreiteiras
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão de tempo e comparecimento
Gestão do ciclo de vida do funcionário
Indicadores de desempenho
Mão de obra variável
Orçamentos/Previsões
Planejamento de pessoal
Previsão de trabalho
Rastreamento de habilidades
Avaliação da remuneração
Criação de fluxogramas
Cálculo de indenizações
Declarações de indenização
Gestão de títulos
Modelo de planos de indenização
Planejamento salarial
Programas de incentivo
Programas de premiação de funcionários
Agendamento de compromissos
Agendamento de plantão
Arrastar e soltar
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Conformidade com HIPAA
Gestão de docentes/funcionários
Gestão de fichas dos pacientes
Gestão de médicos
Portal de autoatendimento
Rastreamento de no-show
Várias localizações

Avaliações do QGenda

Exibindo 5 de 13 avaliações

Geral
3/5
Praticidade
3,1/5
Atendimento ao cliente
3,2/5
Recursos
3,2/5
Relação qualidade/preço
2,6/5
Avaliador Verificado
Nurse Practitioner
Hospitais e Saúde, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/04/2019

"Easy scheduling platform"

Vantagens: From a user standpoint, this has made the process of requesting time off and looking at overall scheduling plans much easier.

Desvantagens: I actually really like this and feel it is user friendly. I use the mobile app and desktop version and have not run into any problems.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/04/2019
Bill M.
Physician Assistant
Consultório médico, 5.001-10.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/01/2020

"QGenda in a Nutshell"

Comentários: Overall, QGenda has made the scheduling process smoother in regards to ensuring fair process to requests for PTO and ensuring we have adequate coverage every day.

Vantagens: It's easy to request PTO days and conference days and make notes in regards to particular timing on those days. You can see available days in regard to other's schedule.

Desvantagens: I dislike the inability to make requests in half day increments. Additionally, the interface for changing the date range is not user friendly, you have to pick a starting date and then time frame rather than a start and end date.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/01/2020
Ashley M.
Coordinator
Hospitais e Saúde, 10.001+ funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/01/2020

"Transparent Scheduling made easy"

Comentários: Friendly & helpful customer support team; Resceptive to your concerns/ideas for ideal improvements; Good product

Vantagens: QGenda allows for seamless access to an up to the minute version of the schedule for all users on any smart device/computer. The transparency & flexibility this has allowed our staff is great.

Desvantagens: Implementation took many trials & updates/improvements are ongoing even though we implemented the program in June 2019.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/01/2020
Pamela M.
Education Program Manager
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/06/2018

"QGenda saves me so much time. "

Vantagens: Easy tracking and reporting. We know where all of our residents, faculty, CRNAs, Techs are scheduled on any given day. For me it is the tracking of the residents (115), their rotations and time off is easily verified.

Desvantagens: As an academic program, year ending/beginning could be smoother. We depend on the QGenda staff to turn to around quickly. Maybe training around updates could be done at the program level to save time.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/06/2018
Terrie N.
Administrative Assistant III
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/06/2018

"I find QGenda easy to use, easy to read and support is fantastic."

Vantagens: It is easy to use and see what coverage is missing and who is available to fill missing tasks. I like that everyone sees same thing but that I can also make notes private if I choose. Support from Qgenda is fabulous.

Desvantagens: I do not like that you cannot delete tasks with a date range like you can when you add them. I also wish that everyone could read what the note says if it is not marked private.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/06/2018