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a escolherem o melhor software

Conheça PatientNow

A PatientNOW é uma empresa de software de spa medicinal que oferece soluções de gestão de clínicas, envolvimento do paciente e EMR para spas medicinais e clínicas estéticas. O produto Medical Spa é um sistema rico em recursos e fácil de usar para spas medicinais pequenos e grandes. O PatientNOW possui todos os recursos de que um spa medicinal precisa para se tornar mais eficiente e aumentar a receita.

Quem usa PatientNow?

Clínicas de cirurgia plástica/cosmética, spas medicinais, dermatologia cosmética, saúde e bem-estar hormonal, perda de peso

PatientNow Software - 1
PatientNow Software - 2
PatientNow Software - 3
PatientNow Software - 4
PatientNow Software - 5

Está em dúvida sobre o PatientNow? Compare com uma alternativa popular

PatientNow

PatientNow

4,0 (222)
US$ 125,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
54
1
3,8 (222)
3,8 (222)
4,0 (222)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 12,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
56
7
3,4 (58)
3,7 (58)
3,4 (58)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao PatientNow

Aesthetic Record
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Fotos de antes e depois
Lembretes
Vagaro
Melhores recursos
Acesso para Celular
Confirmação/lembretes
Reservas online
Square Payments
Melhores recursos
Processamento de cartões de débito/crédito
Processamento de pagamentos
Segurança de dados
ModMed
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Criação de diagramas
Gestão de fichas dos pacientes
AestheticsPro
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Gestão de clientes
Gestão de compromissos
Millenium
Melhores recursos
Gestão da produção
Gestão de estoques
Gestão de produtos
MDWare
Melhores recursos
Gestão de clientes
Gestão de compromissos
Gestão de estoques
Elation Health
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Conformidade com HIPAA
Receitas médicas eletrônicas
Rosy
Melhores recursos
Acesso para Celular
Rastreamento de recomendações
Reservas online

Avaliações do PatientNow

Pontuação média

Geral
4,0
Praticidade
3,8
Atendimento ao cliente
4,0
Recursos
3,8
Relação qualidade/preço
3,8

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
45%
4
30%
3
14%
2
4%
1
6%
Kristin
Kristin
Practice Administrator, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Consultório médico, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

PatientNow is great value and easy to use

5,0 ano passado

Comentários: We've been using PatientNow since 2018 and they continue to strive to improve the product. They listen to their customers and they work with you to resolve issues. Customer Support is usually very responsive.

Vantagens:

SecurePayNow, texting and emailing from the system are some of my favorite features. The ability to create templates is also very important to us as a practice. Not having to go back to support for everything.

Desvantagens:

Would like to be able to customize the clinical information more. Also, more area for clinical notes vs scheduling notes.

Michelle
MedSpa Director, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

All software has pros and cons

4,0 há 4 anos

Comentários: Customers services is top notch! They are responsive and quite helpful. If it wasn't for their excellent customer service, we probably would have been very unhappy.

Vantagens:

We switched to this software for the electronic record capacity. It isn't as user friendly as presented. We hoped to use voice dictation but this hasn't worked out.

Desvantagens:

The photography software needs to be improved and updated so we can create side by side comparisons and them save them or share them easily. This seems like an easy update.

Leonid
administrator, EUA
Hospitais e Saúde, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Overpriced photo management software

1,0 mês passado Novo

Vantagens:

Multiple filters and tags definitely help you to organize and search

Desvantagens:

VERY SLOW , if the client has 100 or more photos you will be waiting 30 sec or more to load. Cropping function is really poorly thought out. After cropping, and confirm and save (15secs or so) it returns to full client record, which if large may take another 30 secs to load. After going through this for 10 photos it is exhausting. There is no option to go straight to the next photo without returning to the full record VERY EXPENSIVE. Full of forms, templates, education, which can be useful but are widely available for free and not with the huge price tag. You can get full featured PhotoDoc for less than quarter of the cost App is only for the Iphone. The other half of the world is out of luck I guess and needs to have a spare Iphone or Ipad. PhotoDoc is available for both CUSTOMER SERVICE is great as long as you don't need anything from them. Even though when I signed up the condition of subscription was Cancel anytime and download your images, upon request to cancel, after they increased the price of subscription without notice, I had to go through a ridiculous process to try to extract a refund from them.

Terra
Director of Operations, EUA
Hospitais e Saúde, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas anteriormente:

Streamlined Software

4,0 ano passado

Comentários: Pretty good! Love all the functionality and treatment pathways! Setup is a bit difficult if you opt to do it yoursef (I'd recommend having PatientNow do the setup for you instead). Can be a little buggy sometimes but tech support is very responsive and helpful, as is their dev team.

Vantagens:

PatientNow makes it easy to automate and streamline workflows and patient care. Cuts down on the time all processes take allowing more time for other tasks.

Desvantagens:

The system seems to be a bit buggy here and there.

Mary
Mary
Managing Director, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Overall Really Great!

4,0 há 2 anos

Comentários: Envision has been excellent to work with and the customer service is superb. As a start-up company it was pretty simple to get everything set up and going.

Vantagens:

It has bundled most everything needed into one package and is pretty user-friendly.

Desvantagens:

The charting aspect still isn't perfect but much better. Also the client images would be nice if you could take the picture in the software that had a grid to help keep pictures consistent.