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Conheça Attendance on Demand

Serviço de monitoramento de hora e assistência hospedado na internet que automatiza a gestão complexa do trabalho.

Quem usa Attendance on Demand?

Para empresas que precisam de um sistema totalmente automatizado que monitore o tempo e o trabalho dos funcionários.

Attendance on Demand Software - 1
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Attendance on Demand Software - 5

Está em dúvida sobre o Attendance on Demand? Compare com uma alternativa popular

Attendance on Demand

Attendance on Demand

3,2 (10)
US$ 5,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
17
Nenhuma integração encontrada
3,1 (10)
2,7 (10)
3,8 (10)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 4,99
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
123
27
4,8 (9.180)
4,7 (9.180)
4,6 (9.180)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Attendance on Demand

Clockify
Melhores recursos
Controle do tempo do projeto
Gestão do quadro de horários
Relatórios e análise de dados
Rippling
Melhores recursos
Cumprimento Tributário
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
QuickBooks Time
Melhores recursos
Gestão da folha de pagamento
Gestão do quadro de horários
Monitoramento de tempo online
Connecteam
Melhores recursos
Acesso para Celular
Clock In/Out
Planejamento de pessoal
Jibble
Melhores recursos
Clock In/Out
Gestão do quadro de horários
Monitoramento de tempo online
Homebase
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão do quadro de horários
Planejamento de pessoal
BigTime
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Faturação online
Seguimento de relatórios/projetos
WebHR
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Gestão da folha de pagamento
Gestão de RH
Replicon
Melhores recursos
Gestão de tarefas
Monitoramento de tempo online
Relatórios e análise de dados

Avaliações do Attendance on Demand

Pontuação média

Geral
3,2
Praticidade
3,1
Atendimento ao cliente
3,8
Recursos
2,8
Relação qualidade/preço
2,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
10%
4
40%
3
20%
2
20%
1
10%
Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Easy to use but confusing to read stats

3,0 há 6 anos

Vantagens:

The functionalities of Attendance on Demand are straight forward. You login to clock in and out, request vacation, etc.

Desvantagens:

The ease of logging in is where the application ends in terms of pros. The confusing parts to Attendance on Demand or as we call is AOD is reading the displayed number of hours remaining/accrued for sick and vacation time. It is not clear and it is very confusing.

Cori
HR/Regional Recruiter, EUA
Hospitais e Saúde, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Attendance On Demand Review

4,0 há 2 anos

Comentários: Overall I feel like this program is user friendly and does a good job. I am happy with this program.

Vantagens:

I believe the system as a whole is user friendly and semi easy to navigate.

Desvantagens:

I think the biggest struggle I have with this program is the reporting area. Sometimes I cannot pull reports that I need and that is a downfall. The customer service team is quick to try and accommodate or create the reports for you but the functionality is not exactly where it needs to be for the reporting side.

NATHAN
Staff Accountant, EUA
Hospitais e Saúde, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Could be better

3,0 ano passado

Comentários: Overall it does its job of tracking punches in and out. there is very little that can be done by the user as far as customization goes. Attendance tracking is very limited.

Vantagens:

It is realativly easy to use once you know what you are doing.

Desvantagens:

The reporting features are very limited. There is very little training available. you have to contact attendance on demand to change any settings in the payrules.

Erin
HR & Benefits Manager, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Time and Attendance Software solution

4,0 há 7 anos

Vantagens:

We use this as a stand alone time and attendance system for clocking in and out as well as PTO tracking. For our purposes it works well, we have an accrual based PTO system where employees earn each pay period. The customer service has always been very good, they are responsive whenever I have had an issue which isnt very often.

Desvantagens:

The only con I can say is we have to add an approving manager I have to add an employee type, then add a new user account, once a manager is no longer working I am not able to delete the employee type. This may just be how we are using this, but AOD has been more then helpful in deleting them on their end.

Nicole
Nicole
Administrative Assist, EUA
Serviços de Facilities, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Worked well for a large institution.

5,0 há 6 anos

Vantagens:

It was implemented within a large institution and separated into departments. User friendly with few hiccups.

Desvantagens:

When the software was down, it would take a while to get it back up and running again.