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Conheça Acumatica Cloud ERP

O Acumatica oferece soluções de negócios para empresas de pequeno e médio porte em todo o mundo. Desde a contabilidade on-line de várias empresas até as suítes completas de planejamento de recursos empresariais (ERP na sigla em inglês), as soluções flexíveis da empresa incluem: Finanças, distribuição, manufatura, serviço profissionais e trabalhos de campo, comércio eletrônico, construção, inteligência empresarial e gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês). Todos são totalmente móveis para permitir o acesso de qualquer lugar em qualquer dispositivo usando um navegador. A flexibilidade do Acumatica também inclui a escolha de onde você implanta e as opções de licenciamento. Preço por recursos utilizados, não por usuário.

Quem usa Acumatica Cloud ERP?

A empresa trabalha principalmente com empresas de médio porte em distribuição por atacado, fabricação descontínua, varejo e comércio eletrônico, bem como a maioria das empresas de serviços (profissionais, comerciais, de reparo e ONGs).

Acumatica Cloud ERP Software - 1
Acumatica Cloud ERP Software - 2
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Acumatica Cloud ERP

Acumatica Cloud ERP

4,3 (140)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
254
55
4,1 (140)
4,2 (140)
4,0 (140)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 199,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
173
24
4,6 (169)
4,4 (169)
4,7 (169)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Acumatica Cloud ERP

Katana Cloud Inventory
Melhores recursos
Controle de estoque
Listas de materiais
Rastreamento de estoque
Pastel
Melhores recursos
Comentários/notas
Gerenciamento de comentários
Importação/exportação de dados
Sage X3
Melhores recursos
Gestão de estoques
Gestão financeira
Razão geral
SAP S/4HANA Cloud
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Geração de relatórios financeiros
Gestão de pedidos
Deltek Costpoint
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Controle do processo de aprovação
Razão geral
Global Shop Solutions
Melhores recursos
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Listas de materiais
Sage Intacct
Melhores recursos
Alerta de pagamentos duplicados
Demonstrativo de lucros e perdas
Receitas e balanço
JobBOSS²
Melhores recursos
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão de pedidos
Orçamentos/estimativas
Dynamics 365
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Criação de faturas
Relatórios e análise de dados

Avaliações do Acumatica Cloud ERP

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
4,1
Atendimento ao cliente
4,0
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
48%
4
41%
3
8%
2
2%
1
1%
Shovon
Shovon
Business Analyst, Bangladesh
Usuário do LinkedIn Verificado
Bens de consumo, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

A good Cloud ERP solution

5,0 há 2 anos

Vantagens:

When we think about ERP, as a cloud ERP solution, this one is great. Because of being cloud based, it's very powerful to integrate and it also gives the flexibility to work on the go, even with a mobile device and internet.

Desvantagens:

Cloud based comes with both, dependency on server makes it difficult when server is having an issue. Also because of that, costing increases.

Brandon
Brandon
Sales Specialist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Effective ERP for e-commerce companies

4,0 ano passado

Comentários: Operating in the cloud provides us with numerous advantages, including accessibility from anywhere with an internet connection, scalability, and automated upgrades; it is a vital ERP solution in our everyday operations.

Vantagens:

We've been able to increase our customer base, order volume, and inventory thanks to Acumatica. Work that doesn't have any problems can be processed fast thanks to automation, and problems that need human intervention can be brought to light as soon as possible. Our stock is more precise than ever before.

Desvantagens:

It's highly adaptable to the needs of any business, but tailoring it took us a long time, and the licensing, modification, and upkeep costs can add up to a lot, making it difficult to implement for startups.

Kim
Controller, EUA
Materiais de construção, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Controller

5,0 mês passado Novo

Comentários: It has been good. Reports are my only sore spot.

Vantagens:

User friendly. Ease of using. All around great product.

Desvantagens:

Reports could be a little more user friendly and should be able to create new ones a little easier than we can at this time. Need to much support to create specialty reports. Sales tax reports should be a standard report for all companies.

John
President, EUA
Construção, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

If You Need A Good System, Try Quick Books. It Has Better Options Than Acumatica

1,0 ano passado

Comentários: The realization that we made a honorably mistake and should have selected a different system. And I fear that when we express our frustrations that they will kill off our service as they have expressed this directly to me in a veiled threat during one of our conference calls.

Vantagens:

At this time...Nothing. Internally we call it Crapmatica.

Desvantagens:

Acumatica ERP software, in my experience, has been quite disappointing. It falls short in several areas, and I can't help but feel frustrated with its limitations. One major issue is the lack of basic reporting features right out of the box. Unlike other accounting software, there is no intuitive "drill down" function available anywhere in this ERP system. Instead, finding information requires a tedious search or running multiple reports on top of each other.What's worse is that certain essential reports are simply missing, forcing users to rely on costly implementation services to create custom reports. Even then, any necessary adjustments come with an additional financial burden. This lack of flexibility and the associated costs are significant drawbacks.The payroll system, a critical component of any ERP, is another letdown. Despite its high price tag, it fails to deliver reliable functionality. This can cause major disruptions to business operations and create unnecessary stress for users.Furthermore, when it comes to analyzing sales data and estimating costs and hours spent on a specific customer during the opportunity phase, Acumatica proves to be inadequate. The system lacks the necessary tools to input this information for opportunities, such as quotes or bids. This limitation severely hampers the ability to make informed business decisions.I could delve into more grievances, but it would only escalate my frustration. I do not recommend this system.

Resposta do Acumatica

ano passado

Hi John, thank you for sharing your feedback on Acumatica. We are very sorry to hear about your experience so far. Could we have someone from our product/customer success team get in touch with you to discuss and address your concerns?

Dave
Controller, EUA
Papel e produtos florestais, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Acumatica - Robbins

5,0 há 2 meses Novo

Comentários: Overall we have had a very good experience using the Acumatica software.

Vantagens:

The system is very user friendly. Most of the screens have the ability to download to excel.

Desvantagens:

The financial reporting could be improved. We are using the Velixo add on which gives us much more flexibility.