Conheça o athenaOne

O athenaOne ajuda os médicos a fornecer um atendimento de alta qualidade ao organizar o momento do atendimento para obter máxima produtividade clínica executando serviços administrativos e de qualidade em nome do médico para garantir o pagamento integral e acompanhando todos os pedidos médicos para fechar o ciclo de resultado e acompanhamento do paciente. Os médicos beneficiam-se do acesso contínuo e incorporado às melhores práticas da maior rede clínica da nação, às regras de qualidade mais atualizadas e abrangentes e às diretrizes do setor.

Quem usa o athenaOne?

Médicos, executivos da área médica, gerentes de clínicas, administradores de consultórios, executivos da área de assistência médica, administradores hospitalares, enfermeiros e assistentes de médicos

Onde o athenaOne pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • athenahealth
  • Localizado em Watertown, EUA
  • Fundado em 1997
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Estados Unidos

Idiomas

inglês

Preço do athenaOne

Preço inicial:

Sem informação do fornecedor
  • Sem versão grátis

O athenaOne não possui uma versão gratuita.

Sobre o fornecedor

  • athenahealth
  • Localizado em Watertown, EUA
  • Fundado em 1997
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Estados Unidos

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do athenaOne

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athenaOne

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US$ 449,00/mês
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Recursos do athenaOne

  • Admissão de pacientes
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de consultas médicas
  • Agendamento do paciente
  • Ajuda de programação
  • Aviso de remessa
  • Cobrança de consultas médicas
  • Cobrança e faturamento
  • Com certificação ONC-ATCB
  • Conformidade com HIPAA
  • Controle de vacinas
  • Criação de diagramas
  • Entrada de códigos e taxas
  • Gestão de consultórios
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fichas dos pacientes
  • Gestão de médicos
  • Gestão de pacientes externos
  • Gestão de pacientes internados
  • Gestão de reclamações
  • História clínica eletrônica/informatizada
  • Histórico de faturas
  • Limpeza de Reclamações
  • Painel personalizável
  • Para fins médicos
  • Planos de tratamento remoto
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de conformidade
  • Receitas médicas eletrônicas
  • Suporte para tomar decisões
  • Verificação de elegibilidade de seguro
  • Videoconferência

Alternativas ao athenaOne

Our products can meet all of your vertical CRM needs in a single package. This includes Sales, Service and Marketing capabilities.
EHR software providing practice management, PACS, patient portal, and transcription solutions for high-performance physicians.
Helix, our cloud solution, allows you to manage all aspects of patient interactions whether consults are in your practice or remote.
Cloud-based EHR solution that helps hospitals, clinics, and practices manage patients with scheduling, charting, billing, and more.
O EHR móvel tudo-em-um baseado na nuvem DrChrono com PM inclui feed de reivindicações ao vivo, verificações de elegibilidade em tempo real, lembretes de agendamento personalizados.
E.H.R. & Elite Pediatric Practice Medical Billing Services
Health technology platform which caters to all the needs of a practice. DocVilla can also be white-labeled to provide a custom solution
Passe mais tempo com os pacientes, não com a ficha médica digital (EMR).
SaaS (software como serviço) baseado na nuvem: prontuário eletrônico, gerenciamento, serviços de desempenho do ciclo de receita, telessaúde, portal para pacientes, eRX.
Solução de gestão de prática médica que inclui informações do paciente, programação, EDI integrado, ferramentas de geração de relatórios e muito mais.
Sistema de EHR específico para especialidades, baseado na nuvem, com uma biblioteca de conteúdo médico pronto para uso.
Software de ficha médica digital (EMR) integrado à gestão de clínicas, cobrança e programação para otimizar operações.

Avaliações do athenaOne

Pontuação média

Geral
3,7 (731)
Praticidade
3,7 (731)
Atendimento ao cliente
3,6 (731)
Recursos
3,7 (731)
Relação qualidade/preço
3,5 (731)

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
34%
4
32%
3
15%
2
7%
1
12%
Jarred J.
Jarred J.
LPN II, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Very easy to pick up and get going.

5,0 há 4 anos

Vantagens:

The user interface is very friendly and everything is set up to guide you through easily while entering patient information.

Desvantagens:

Sometimes the add on software like the label printer and document printer would stop working, but that is rare.

Ann H.
Physician, EUA
Hospitais e Saúde, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Sea change

5,0 mês passado Novo

Comentários: When we selected athenaOne, we requested an (unreasonable) implementation within one month. They (appropriately) warned that this was not recommended but went along with us and WE DID IT. There were definitely issues that had to be addressed going forward but it was accomplished fairly quickly and smoothly and we were moving onto process improvement within the two months of implementation. We did identify and make improvements. Implementation for our Ortho group was 3/1/2019 and for the GYN group was 5/1/2019. In 10/2019, our accountant reported that we were better than we had been in 20 years! This is the sea change that occurred. The amount of clinical work and number of patients was not significantly different and despite high staff turnover, a location change, and a new EHR, the improvements that we were able to identify and implement moved us from being underwater to riding a wave of success.

Vantagens:

The most important features of athenaOne which have produced a SEA CHANGE for our practices are 1) easy access to demographic, clinical, scheduling and billing information regardless of your role, 2) remarkable and rigorous data collection and report functions that allow optimal decision-making and tracking of business functions, and 3) an optimal platform for developing and implementing PROCESSES which improve efficiency, reduce human work and reduce human error.

Desvantagens:

The only thing I don't like is that I don't optimally use all of the features because I haven't learned what they are yet! We have been using athenaOne for a little over three years and there are still a large number of features and processes that I could implement or use in our small practices. There is always a better way!

Matt H.
Physician, EUA
Hospitais e Saúde, 2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

EMR that has potential, but unfortunately the worst customer service ever. Good luck with navigating

1,0 há 2 meses Novo

Vantagens:

Ease of use, to some degree. However overall horrible experience.

Desvantagens:

Worst Customer service I've ever received. Services provided are not delivered as per contract agreement. Good luck with navigating through when you have a problem. You will be on placed into a phone tree straight to the Phillipines or India. None of the services agreed upon on contract was delivered.

Avaliador Verificado
Physician Assistant, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 11-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Athena makes my job mostly easier.

5,0 mês passado Novo

Vantagens:

The workflow of Athena is excellent and uses common sense. E-prescribing, integrated fax, communication among office employees is a must.

Desvantagens:

There are a lot of steps to go through from chart completion to claim submission. Sometimes it feels like there is a lot of double work happening. Athena does not know much medical terminology and often tells me that I am misspelling things when I know them to be correct. I wish that the dictation portion were free.

Titus A.
Physician Manager, EUA
Consultório médico, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Physician reviewer

5,0 há 4 semanas Novo

Vantagens:

Very easy to document. Pop Management tools AthenaText feature is very useful in communicating throughout the practice

Desvantagens:

The inbox email features are a little cumbersome and if you are not careful you can end up sending messages to the unintended end user.