Quem usa o APS?

A APS atende a pequenas e médias empresas que precisam de conformidade total para impostos sobre serviços e um sistema unificado para RH, folha de pagamento e solução de tempo e comparecimento fornecida como uma solução SaaS (software como serviço) econômica.

Conheça o APS

A APS tem uma missão: facilitar a folha de pagamento e o RH. Clientes e parceiros recebem tecnologia intuitiva fornecida com serviço e suporte personalizados. A solução unificada foi projetada para simplificar as tarefas de gestão da força de trabalho. Processe a folha de pagamento em horas, não em dias. Automatize os fluxos de trabalho de RH para que sejam mais estratégicos. Eleve o ciclo de vida dos funcionários com uma plataforma de sistema único. A APS é a parceira da força de trabalho.

APS - Informação

APS

http://www.apspayroll.com/

Fundada em 1996

APS - Visão geral de preços

O APS não possui uma versão gratuita. Versão paga do APS a partir de US$ 50,00/mês.


Preço inicial

US$ 50,00/mês

Versão gratuita

Não

APS: implantação e suporte

Assistência

  • Email/Help Desk
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Implantação

  • Nuvem, SaaS, baseado na web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (celular)
  • iPhone (celular)
  • iPad (tablet)

Formação

  • Ao vivo online
  • Documentos

Recursos do APS

  • API
  • Apreciação do desempenho
  • Aprendizagem e desenvolvimento
  • Armazenamento de documentos
  • Banco de dados de funcionários
  • Comentários de 360 graus
  • Controle de comparecimento
  • Controle de comparencimento
  • Controle de licenças
  • Controle de licenças médicas
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de RH
  • Gestão de benefícios
  • Gestão de calendários
  • Gestão de candidaturas de emprego
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de indenizações
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão do tempo livre
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Incorporação
  • Incorporação de funcionários
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Modelos personalizáveis
  • Painel de atividades
  • Perfil dos funcionários
  • Permissões por função
  • Planejamento de sucessões
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do funcionário
  • Portal para funcionários
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Seguimento dos candidatos
  • Solicitações de tempo livre

Ver lista completa de Sistemas de Recursos Humanos

  • API
  • Acompanhamento do controle de ponto dos funcionários
  • Alertas/notificações
  • Armazenamento de documentos
  • Banco de dados de funcionários
  • Controle de comparecimento
  • Controle de despesas
  • Controle de horas
  • Controle de licenças
  • Controle de licenças médicas
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Cumprimento Tributário
  • Depósito direto
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de benefícios
  • Gestão de calendários
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de indenizações
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do quadro de horários
  • Importação/exportação de dados
  • Impressão de cheques
  • Incorporação de funcionários
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Múltiplos estados (EUA)
  • Múltiplos países
  • Painel de atividades
  • Penhora do salário
  • Perfil dos funcionários
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do funcionário
  • Portal para funcionários
  • Preparação do W-2
  • Rastreamento de 401(k)
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Relatório de Nóminas
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Seguimento dos candidatos
  • Solicitações de tempo livre
  • Terceirização da folha de pagamento

Ver lista completa de Software de Folha de Pagamento

  • API
  • Administração COBRA
  • Administração FMLA
  • Administração HSA/FSA (somente EUA)
  • Administração de benefícios a funcionários
  • Administração de seguro por invalidez
  • Administração de seguros de saúde
  • Administração de seguros de vida
  • Armazenamento de documentos
  • Banco de dados de funcionários
  • Conformidade com HIPAA
  • Controle de comparecimento
  • Controle de licenças
  • Controle de licenças médicas
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da dedução
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de RH
  • Gestão de benefícios
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de indenizações
  • Gestão de planos de aposentadoria
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do quadro de horários
  • Importação/exportação de dados
  • Incorporação de funcionários
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Painel de atividades
  • Painel de benefícios
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do funcionário
  • Portal para funcionários
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Registro de benefícios online
  • Relatórios ACA
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Seguimento dos candidatos
  • Solicitações de tempo livre
  • Terceirização da administração de benefícios

Ver lista completa de Software para Administração de Benefícios

APS - Alternativas

Mais alternativas ao APS

APS - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,6/5

Pontuação média

Praticidade 4,5
Atendimento ao cliente 4,7
Recursos 4,5
Relação qualidade/preço 4,6

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Michele D.
Human Resources Administrative Assistant
Materiais de construção, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/11/2018

"APS meets all of our payroll needs. Great customer service and support."

Vantagens: I've been working with APS for almost two years and being my very first experience with a payroll software I found it very easy to learn. The way this software is built and organized makes it very easy to use it. This is particularly true when you are in need to create a report. In this case you can choose one of the several ready-to-use reports from the "Report Manager" option, or you can build your own customized report that best meets your needs. Additionally, to save time and efforts the report you created can be shared among several users in different departments.
Another thing I liked about APS is the excellent customer service I received in all of the inquires and issues I encountered during my job.

Desvantagens: What I liked least about this software is the fact that when you enter or modify any type of information there is no "safety net", meaning the system does not ask you to confirm your changes before leaving the tab you are in. By adding this extra step you will be "forced" to double check your entries and this can be very helpful in avoiding mistakes especially on sensitive information like bank account numbers, pay rates, or addresses.
Another feature that could be implemented is to allow users to download raw data or .csv file directly from the "Analytics" tiles. Right now you can only display, look, and print the information but you cannot download the data in on Excel format. From an Human Resources standpoint it would very helpful to be able to download data such as Employee Turnover, New Hires by department, and Employee Count by month.

Resposta dos fornecedores

por APS em 16/11/2018

Thank you so much for your honest and enlightening review, Michele. We really appreciate your feedback. We would love the opportunity to speak with you one on one and discuss your concerns. If you could please contact April Remedies, Success Manager, at [email protected] or 318-213-3263, she would be happy to talk further.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/11/2018
Robin C.
Office Mgr
Agricultura, 11-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/01/2020

"Love it so far"

Comentários: Being able to combine payroll AND HR online is amazing. I love the reporting options I have and that I can still run payroll in house but have APS handle the taxes so they are done correctly.

Vantagens: I love the reporting options! There are so many great reporting options as well as the option to put together your own! I also like that you don't have to sign up for each module if you don't need it. If you are using the payroll module but don't want/need the HR or attendance module than you don't have to sign up for those. I also like that you have your own (small) dedicated support team instead of just calling in or doing an online chat with a random person. We have only been using APS for a short time but so far I love it much more than our previous providers which included Quickbooks and Sage.

Desvantagens: You do several training calls and those can be a bit hard to schedule depending on scheduling conflicts on both sides but that would be expected anywhere..... There really isn't anything I can say I don't really like so far? Maybe the price? It is a tiny bit pricey... Especially for smaller companies.... The only other thing I would like to see would be a quicker processing time for direct deposit. Our previous payroll company was able to process same day which comes in very handy for us (especially during holidays) since we run payroll the following day after the end of our pay period.

Resposta dos fornecedores

por APS em 06/02/2020

Your positive review is very much appreciated, Robin! We're glad to hear you're happy with the reporting options and your dedicated support team. Thank you for being a valued customer and we hope you continue to have a great experience with APS!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/01/2020
Ronald T.
CEO
Gestão da educação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/04/2021

"We Used Paychex and ADP and Then We Found APS"

Comentários: APS is responsive and has experts on hand if the Help Desk can't solve the issue

Vantagens: It is easy for the CEO to learn and use. I can go into the database at any time and find the data I need without help

Desvantagens: The appraisal forms are cumbersome and cannot be edited. We gave up after a year.

Resposta dos fornecedores

por APS em 28/04/2021

Ronald, thank you so much for taking the time to review us! We are happy to hear our streamlined solution has helped keep all of your payroll and HR data in one place. We have passed along your feedback about the appraisal forms. We look forward to working with you for years to come.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/04/2021
Julie C.
Payroll Specialist
Software, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/08/2018

"Payroll Specialist"

Comentários: My experience has had some good and some bad. I feel the customer service is great but I don't feel the system meets our companies needs as I have to track several things manually because the system does not track them correctly.

Vantagens: The system is pretty user friendly. I like the fact that the majority of reports export into excel. Customer service team is always readily available to help and very responsive.

Desvantagens: There are issues with transferring employees from company to company. The system does not cap deductions correctly.

Resposta dos fornecedores

por APS em 24/08/2018

We appreciate your review, Julie! We're glad to hear our support team is providing the responsive attention you deserve.

We see that you are experiencing issues with the performance of our system. We would like you to know that we have passed your feedback on to our development team as it is our goal to provide excellent service. We would also love the opportunity to speak with you one on one to discuss your concerns. If you could please contact April Remedies, Success Manager, at [email protected] or 318-213-3263, she would be happy to talk further.

Thank you for being an APS customer!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/08/2018
Sheila L.
Office Manager
Escritório de advocacia, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/04/2021

"Flexible & Robust System"

Comentários: My overall experience with APS is extremely helpful. I could not do my job with the flexibility of the APS

Vantagens: The feature, ease of use, and flexibility that it gives me to pull important information.

Desvantagens: It was getting hold of support in a timely matter but this improving.

Resposta dos fornecedores

por APS em 28/04/2021

Sheila, thank you so much for taking the time to review us. We are happy to hear that our platform has been so user-friendly. We have passed along your feedback about response times and will make sure it is a priority! Thank you for being a valued APS customer!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/04/2021