Quem usa esse software?

Academias de ginástica de qualquer porte que oferecem aulas e sessões particulares.

Avaliações médias

2.453 avaliações
  • Geral 4.8 / 5
  • Praticidade 4.6 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.7 / 5
  • Recursos 4.7 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.7 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 15,00/mês
    Veja detalhes de preços
  • Versão gratuita Sim
  • Avaliação gratuita Sim, consiga uma avaliação gratuita
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Webinars
    Documentos
  • Assistência Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Acuity Scheduling
  • http://www.acuityscheduling.com
  • Fundada em 2007

Sobre o Acuity Scheduling

Conheça o assistente pessoal para agenda, ainda melhor porque funciona sem interrupção nos bastidores para preencher o calendário e aliviar a carga de trabalho. A partir do momento em que os clientes agendam com você, o Acuity envia automaticamente confirmações de agendamento personalizadas e marcadas, entrega lembretes em mensagens de texto, permite que os clientes reagendem por conta própria e processa os pagamentos para que as atividades diárias fiquem mais eficientes. Tudo o que você precisa fazer é estar presente no momento certo.

Recursos do Acuity Scheduling

  • Agendamento de compromissos
  • Atribuição de mentor/coach
  • Coaching empresarial
  • Coaching pessoal
  • Cobrança e faturamento
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Gestão de clientes
  • Gestão de programas
  • Monitoramento do progresso
  • Treinamento esportivo
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações
  • Acesso para Celular
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de grupo
  • Banco de dados de clientes
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de reservas de quartos
  • Lembretes de compromissos
  • Pagamentos online
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Várias localizações
  • Acesso para Celular
  • Administração de website
  • Agendamento Online
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de comparecimento
  • Gestão de associação
  • Gestão de equipes
  • Gestão de estoques
  • Gestão de eventos
  • Gestão de marketing
  • Gestão de visitantes
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Portal do associado
  • Processamento de pagamentos
  • Agendamento de aulas
  • Controle de comparecimento
  • Gestão de associados
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de marketing
  • Gestão do pessoal
  • Pagamentos online
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de aluguel de cabines
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Perfis de clientes
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Programa de fidelidade
  • Várias localizações
  • Agendamento de compromissos
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de calendários
  • Lembretes de chamadas
  • Lembretes de pagamento
  • Lembretes por SMS
  • Lembretes por e-mail
  • Rastreamento de confirmação de consultas
  • Reagendamento
  • Reservas online
  • Agendamento de compromissos
  • Aulas online
  • Classificação automática
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de comparecimento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de funcionários
  • Notas da aula
  • Pagamentos online
  • Planos de aprendizado
  • Portal de pais e alunos
  • Relatórios do andamento
  • Testes e tarefas eletrônicas
  • Check-in e check-out pessoal
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de comparecimento
  • Gestão de associação
  • Gestão de aulas e horários
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de eventos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de marketing
  • Processamento de pagamentos
  • Reservas online
  • Folha de pagamento e comissões
  • Gestão de associação
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Programa de fidelidade
  • Reservas online
  • Conformidade com HIPAA
  • Fotos de antes e depois
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de vales-presente
  • Pacotes de tratamentos
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de estoques
  • Gestão do pessoal
  • Pagamentos online
  • Agendamento de compromissos
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de contratos
  • Gestão de eventos
  • Gestão de marketing
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de propostas
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão da concorrência
  • Gestão de alunos
  • Gestão de classes
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de instrutores
  • Gestão de recitais
  • Inscrição online
  • Pagamentos online
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de práticas
  • Gestão de vales-presente
  • Marketing por e-mail
  • Notas SOAP
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Várias localizações
  • Avaliações de condição física
  • Biblioteca de exercícios
  • Comércio eletrônico
  • Controle de comparecimento
  • Plano de treino
  • Processamento de pagamentos
  • Programa de nutrição
  • Rastreamento de certificação

As avaliações mais úteis do Acuity Scheduling

I'm glad that I switched to Acuity

Avaliado em 08/11/2019
Khadejah U.
Henna Designer
Design, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: My overall experience has been great so far. No major complaints.

Vantagens: I love the features it offers. I love the fact that I'm given a page where I'm able to customize and add important information for my clients to see before booking. I love that it allows me to add coupon codes for my clients to use and let's me have different deposit types for different services. I also love that it has intake forms and offers Instagram and MailChimp integration, and allows me to customize the automatic e-mail confirmation. Its easy to use and makes things run much smoother for myself and clients. I was a die-hard Setmore user, but with all the features I needed and wasn't getting from them, Acuity had them all + more. I'm glad I switched.

Desvantagens: The ONLY 2 issues I have so far is the fact that my clients can't book multiple services at once, I'd need to create add-ons, which makes things a bit harder for me, and the lack of customer support over the phone or live chat.

New Company Needing Reliable Software

Avaliado em 30/10/2019
Jess T.
Director of Operations
Roupa e moda, 2-10 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: So far the experience has been good. There is a lot of functionality and options - users have a lot of control over many details.
Some of the scheduling sessions or setting up options (like the Terms and Conditions forms for booking) are not clear - more instructions should be visible on the page - but you can figure it out if you have time for trial and error.

Vantagens: -The client facing side is much more attractive than other scheduling options
-so easy to customize what the clients see, it's very clean and simple
-3rd party application integration gives many options for growing your business
-the tiered account options, so we can maybe save money in the first few years

Desvantagens: -sessions were a little bit confusing to set up, but it might just be our style of scheduling
-Once you set up sessions, when you go to review them is not ideal : We are a company with recurring sessions every day of the week, and the sessions become a long list - other scheduling apps tried allowed the sessions to be viewed in a chart, making it easier to check and adjust
-clients being unable to book more than one person easily - I don't think all of them will understand that they need to 'Add A Time' until they have the correct number of time slots chosen

Checks all my boxes

Avaliado em 21/10/2019
Rashidat O.
CEO
Serviços a indivíduos e famílias, Profissional autônomo
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I’m managing my time for multiple groups of needs and Acuity is allowing me to do that all in one place. I can manage my personal needs, my life coaching needs, and my nonprofit needs all in one place and still keep my hair (because I haven’t pulled it out trying to keep myself afloat). I look forward to continuing to use the software as it has room for me to expand and handle other needs that I foresee in the future. For me, Acuity is a great one stop shop to manage and connect people to the services provide.

Vantagens: I switched from Calendly because I was having people make appointments at the last minute and back to back. I really appreciate that Acuity has functionality to account for my preferences in both situations. I really enjoy the ability to personalize my different scheduling links since I set up scheduling for a few different scenarios. I tend to use the specific appointment type scheduling link, which is great to have separated from the overall link so that there is no confusion in booking. There is so much other functionality that I haven’t had a chance to use yet link the intake forms and billing, but I’m looking forward to using it. Also, I really enjoy the emails and correspondence that I’ve had with organization. I haven’t even submitted a help ticket, but every email is funny and engaging and it feels like someone is personally attending to me!

Desvantagens: I had a little bit of confusion with the set up of my calendars. It took some searching to figure out how to combine all my appointments to one calendar. All in all I figured it out and still love my account.

My new favorite

Avaliado em 29/08/2019
Patrick M.
Founder/Teacher
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, Profissional autônomo
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
3 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I have had this idea to create my company for years, now that I am pressing all the buttons and actually firing it up - Acuity has given me access to templates that make my ideas not only possible but also WAY more efficient. For instance, I knew there would be a way to create linked classes over consecutive weeks - but i did not know it would be so easy to set them up. Thanks, Acuity!

Vantagens: I found Acuity through word of mouth - others were using it as an integration with MailChimp - I am very pleased with the robust help section as well as the step by step guides offered. Though still a newbie, the straightforward design and easy to follow directions make me feel like I made a good choice and that the folks who make Acuity seem to know that us small business owners have enough on our hands so making it easy for us to streamline as many workflows as possible while not skimping on design is a huge plus.

Desvantagens: This is not a slam, but its a little like every time you open Safari and its like - DO YOU WANT THIS TO BE YOUR DEFAULT? - no, safari, i don't. but i am using SquareSpace, MailChimp, and Acuity - and i wish i could click a button and just not see all the competing options with what I am already using? I have committed to CRM elsewhere and wish i could hide it in Acuity - this is not really against Acuity though as literally every site does this....

Great for scheduling clients

Avaliado em 19/08/2019
Adam R.
Program Director
Clínica de saúde mental, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Overall I have been very pleased with the software and with the fun attitudes of the designers and programmers. I like the quirky quotes and statements because they give me moments of fun during my workday. I love the value for the cost.

Vantagens: I like the customizable functionality of Acuity the most. However I also very much appreciate the appointment reminder features which remind both the clients and the clinician of upcoming appointments. I love that multiple reminders is an option and that I can customize when the reminders are sent.

Desvantagens: I really dislike there is no pin or fingerprint option for opening the phone app. The "Magic Link" is not very convenient and has not always worked when I have tried using it. The app itself is very phone friendly however.

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