Quem usa esse software?

Academias de ginástica de qualquer porte que oferecem aulas e sessões particulares.

Avaliações médias

2.291 avaliações
  • Geral 5 / 5
  • Praticidade 4.5 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.5 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 15,00/mês
    Veja detalhes de preços
  • Versão gratuita Sim
  • Avaliação gratuita Sim, consiga uma avaliação gratuita
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Webinars
    Documentos
  • Assistência Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Acuity Scheduling
  • http://www.acuityscheduling.com
  • Fundada em 2007

Sobre o Acuity Scheduling

Conheça o assistente pessoal para agenda, ainda melhor porque funciona sem interrupção nos bastidores para preencher o calendário e aliviar a carga de trabalho. A partir do momento em que os clientes agendam com você, o Acuity envia automaticamente confirmações de agendamento personalizadas e marcadas, entrega lembretes em mensagens de texto, permite que os clientes reagendem por conta própria e processa os pagamentos para que as atividades diárias fiquem mais eficientes. Tudo o que você precisa fazer é estar presente no momento certo.

Recursos do Acuity Scheduling

  • Agendamento de compromissos
  • Atribuição de mentor/coach
  • Coaching empresarial
  • Coaching pessoal
  • Cobrança e faturamento
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Gestão de clientes
  • Gestão de programas
  • Monitoramento do progresso
  • Treinamento esportivo
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações
  • Acesso para Celular
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de grupo
  • Banco de dados de clientes
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de reservas de quartos
  • Lembretes de compromissos
  • Pagamentos online
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Várias localizações
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de aluguel de cabines
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Perfis de clientes
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Programa de fidelidade
  • Várias localizações
  • Agendamento de compromissos
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de calendários
  • Lembretes de pagamento
  • Lembretes por e-mail
  • Mensagens bidirecionais
  • Mensagens de SMS
  • Reagendamento
  • Reconhecimento de voz e IVR
  • Reservas online
  • Agendamento de compromissos
  • Aulas online
  • Classificação automática
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de comparecimento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de funcionários
  • Notas da aula
  • Pagamentos online
  • Planos de aprendizado
  • Portal de pais e alunos
  • Relatórios do andamento
  • Testes e tarefas eletrônicas
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de comparecimento
  • Gestão de associação
  • Gestão de classes
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de eventos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de marketing
  • Gestão de reservas
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Responsável pelo controle de entrada
  • Folha de pagamento e comissões
  • Gestão de associação
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Programa de fidelidade
  • Reservas online
  • Conformidade com HIPAA
  • Criação de pacotes
  • Fotos de antes e depois
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de vales-presente
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de estoques
  • Gestão do pessoal
  • Pagamentos online
  • Agendamento de compromissos
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de contratos
  • Gestão de eventos
  • Gestão de marketing
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de propostas
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão da concorrência
  • Gestão de alunos
  • Gestão de classes
  • Gestão de comparecimento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de instrutores
  • Gestão de recitais
  • Inscrição online
  • Pagamentos online
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de práticas
  • Gestão de vales-presente
  • Marketing por e-mail
  • Notas SOAP
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Várias localizações
  • Avaliações de condição física
  • Biblioteca de exercícios
  • Comércio eletrônico
  • Controle de comparecimento
  • Plano de treino
  • Processamento de pagamentos
  • Programa de nutrição
  • Rastreamento de certificação

As avaliações mais úteis do Acuity Scheduling

My new favorite

Avaliado em 29/08/2019
Patrick M.
Founder/Teacher
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, Profissional autônomo
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
3 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I have had this idea to create my company for years, now that I am pressing all the buttons and actually firing it up - Acuity has given me access to templates that make my ideas not only possible but also WAY more efficient. For instance, I knew there would be a way to create linked classes over consecutive weeks - but i did not know it would be so easy to set them up. Thanks, Acuity!

Vantagens: I found Acuity through word of mouth - others were using it as an integration with MailChimp - I am very pleased with the robust help section as well as the step by step guides offered. Though still a newbie, the straightforward design and easy to follow directions make me feel like I made a good choice and that the folks who make Acuity seem to know that us small business owners have enough on our hands so making it easy for us to streamline as many workflows as possible while not skimping on design is a huge plus.

Desvantagens: This is not a slam, but its a little like every time you open Safari and its like - DO YOU WANT THIS TO BE YOUR DEFAULT? - no, safari, i don't. but i am using SquareSpace, MailChimp, and Acuity - and i wish i could click a button and just not see all the competing options with what I am already using? I have committed to CRM elsewhere and wish i could hide it in Acuity - this is not really against Acuity though as literally every site does this....

Great for scheduling clients

Avaliado em 19/08/2019
Adam R.
Program Director
Clínica de saúde mental, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Overall I have been very pleased with the software and with the fun attitudes of the designers and programmers. I like the quirky quotes and statements because they give me moments of fun during my workday. I love the value for the cost.

Vantagens: I like the customizable functionality of Acuity the most. However I also very much appreciate the appointment reminder features which remind both the clients and the clinician of upcoming appointments. I love that multiple reminders is an option and that I can customize when the reminders are sent.

Desvantagens: I really dislike there is no pin or fingerprint option for opening the phone app. The "Magic Link" is not very convenient and has not always worked when I have tried using it. The app itself is very phone friendly however.

Easily solved our complex Photography Studio schedule.

Avaliado em 13/08/2019
Jay W.
COO
Fotografia, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We love Acuity and cannot see ever moving away from it. Not only does it manage our booking and syncing with Google Calendar, but it also integrates with our CRM Pipedrive. We use it both on the computer and mobile application while out of the studio with clients which has made booking incredibly easy and no longer a frustration. On top of that, our no-shows have plummeted due to the automation reminder text messages and emails. Something we never had implemented prior to Acuity and now couldn't live without. With how busy everybody is anymore, reminders are so helpful and really make a huge difference so we don't get stuck waiting on a client who forgot to show up.

Vantagens: We love the ability for clients to schedule themselves, and once we got everything sorted out with how to logistically set up our schedule to account for how our business runs, it has solved so many issues and problems of knowing when to schedule a client. The ability to assign resources and set the availability for those resources is really the best part. For almost any client-heavy industry this is a key feature which allows you to maximize your client load in an orderly fashion. We wen't from thinking our schedule was maxed out, to realizing we had the ability to expand our schedule over 50% thus increasing our bottom line.

Desvantagens: If you have no worked with a scheduling software before, there is a learning curve. We used Acuity for well over 9 months before figuring out how to really utilize this tool to maximize our studio schedule. Granted, the help and support Acuity offers is amazing, but I tend to DIY most things until I get stuck. By reaching out for help and support when you get stuck, the only minor frustration is easily mitigated and goes away quickly.

Over the Top Customer Service

Avaliado em 07/08/2019
Julie C.
Coach/Owner
Formação profissional e coaching, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I literary replaced a $1000./month virtual assistant with this software without missing a beat. I now self-manage scheduling & billing with Acuity in about an hour a month.

Vantagens: Ease of use; excellent service and support. Whenever I have had questions, I get amazingly fast response and always an added idea, work-around or added feature to help make my experience even better. Staff seems to really, really like working for Acuity and with each other. Impressive!

Desvantagens: That I can't separate my active clients from my inactive clients. C'mon Acuity, this seems like an easy sorting feature to add! ;)

Acuity Scheduling Review

Avaliado em 06/08/2019
Debbie F.
Owner-Teacher
Artes cênicas, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Excellent! Customer Service is quick to respond, and they’re way fun to interact with, besides. Tutorials are really helpful. And the product, itself, is indispensable in freeing up my time on the admin side of things as well as super helpful for my clients.

Vantagens: So many things to like, it’s difficult to narrow it down to just one. How about a two-way tie: The email reminders and customizable, direct schedule links. First the email reminders. These customizable reminders are a sanity-saver for me, my clients, and my business. Especially for summer piano lessons where Lessons are scheduled in an “ala crate” fashion so each week, the lesson day and time changes. With a lesson reminder being emailed 24-hours in advance, I have nearly zero no-shows in my studio which is pretty remarkable with the ever-shifting summer piano lesson schedule. Then there’s the customizable direct-schedule links. Acuity has made it so easy for my clients to be able to schedule, reschedule and cancel their own lessons, which saves me countless admin hours! As a solo operation, I’d much rather put time and energy into my students and my craft, rather than behind the computer screen trying to figure out rescheduling options for busy families. With Acuity, I just send them the link (or they click on the link provided in the reminder email), they can easily and quickly see what lesson spots are available, and then a couple of clicks later they’re in! Love this feature!

Desvantagens: It’s a little baffling why this feature is not available, with all the other great things Acuity does. But when a client asks for a list of all their future appointments, I can only screenshot the list. There’s no report I can run or pdf to print or anything simple like that. I can certainly pull up a list of all a particular client’s appointments (past and future), but there’s no easy (professional-looking) way to send that list to the client.

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