Quem usa o Acuity Scheduling?

Academias de ginástica de qualquer porte que oferecem aulas e sessões particulares.

Conheça o Acuity Scheduling

Conheça o assistente pessoal para agenda, ainda melhor porque funciona sem interrupção nos bastidores para preencher o calendário e aliviar a carga de trabalho. A partir do momento em que os clientes agendam com você, o Acuity envia automaticamente confirmações de agendamento personalizadas e marcadas, entrega lembretes em mensagens de texto, permite que os clientes reagendem por conta própria e processa os pagamentos para que as atividades diárias fiquem mais eficientes. Tudo o que você precisa fazer é estar presente no momento certo.

Detalhes do Acuity Scheduling

Acuity Scheduling

http://www.acuityscheduling.com

Fundada em 2007

Preço do Acuity Scheduling

O Acuity Scheduling possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Acuity Scheduling a partir de US$ 15,00/mês.

Preço inicial

US$ 15,00/mês
Veja detalhes de preços

Versão gratuita

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Acuity Scheduling

Programas de Coaching
Agendamento de compromissos
Atribuição de mentor/coach
Coaching empresarial
Coaching pessoal
Cobrança e faturamento
Definição e seguimento de objetivos
Gestão de clientes
Gestão de programas
Monitoramento do progresso
Treinamento esportivo
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Acesso para Celular
Agendamento automatizado
Agendamento de grupo
Banco de dados de clientes
Compromissos recorrentes
Gestão de reservas de quartos
Lembretes de compromissos
Pagamentos online
Reservas online
Sincronização de calendários
Várias localizações
Agendamento de aulas
Controle de comparecimento
Gestão de associados
Gestão de capacidades
Gestão de marketing
Gestão do pessoal
Pagamentos online
Ponto de vendas (PDV)
Compromissos recorrentes
Gestão da folha de pagamento
Gestão de aluguel de cabines
Gestão de estoques
Gestão de funcionários
Perfis de clientes
Ponto de vendas (PDV)
Programa de fidelidade
Várias localizações
Agendamento de compromissos
Appointment Confirmation Tracking
Compromissos recorrentes
Gestão de calendários
Lembretes de chamadas
Lembretes de pagamento
Lembretes por SMS
Lembretes por e-mail
Reagendamento
Reservas online
Agendamento de compromissos
Aulas online
Classificação automática
Cobrança e faturamento
Controle de comparecimento
Gestão de clientes
Gestão de funcionários
Notas da aula
Pagamentos online
Planos de aprendizado
Portal de pais e alunos
Relatórios do andamento
Testes e tarefas eletrônicas
Check-in e check-out pessoal
Class & Schedule Management
Cobrança e faturamento
Controle de comparecimento
Gestão de associação
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de eventos
Gestão de funcionários
Gestão de marketing
Processamento de pagamentos
Reservas online
Folha de pagamento e comissões
Gestão de clientes
Gestão de compromissos
Gestão de estoques
Planejamento de pessoal
Ponto de vendas (PDV)
Programa de fidelidade
Conformidade com HIPAA
Fotos de antes e depois
Gestão de clientes
Gestão de compromissos
Gestão de estoques
Gestão de vales-presente
Pacotes de tratamentos
Cronograma de instalações
Gestão de estoques
Gestão do pessoal
Pagamentos online
Agendamento de compromissos
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de contratos
Gestão de eventos
Gestão de marketing
Gestão de pedidos
Gestão de projetos
Gestão de propostas
Agendamento de aulas
Cobrança e faturamento
Controle de comparecimento
Gestão de classes
Gestão de clientes
Gestão de figurino
Gestão do pessoal
Inscrição online
Pagamentos online
Ponto de vendas (PDV)
Portal de autoatendimento
Relatório
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de compromissos
Gestão de funcionários
Gestão de práticas
Gestão de vales-presente
Marketing por e-mail
Notas SOAP
Ponto de vendas (PDV)
Várias localizações
Avaliações de condição física
Biblioteca de exercícios
Comércio eletrônico
Controle de comparecimento
Plano de treino
Processamento de pagamentos
Programa de nutrição
Rastreamento de certificação

Avaliações do Acuity Scheduling

Exibindo 5 de 3.317 avaliações

Geral
4,8/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,7/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Rashidat O.
CEO
Serviços a indivíduos e famílias, Profissional autônomo
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/10/2019

"Checks all my boxes"

Comentários: I’m managing my time for multiple groups of needs and Acuity is allowing me to do that all in one place. I can manage my personal needs, my life coaching needs, and my nonprofit needs all in one place and still keep my hair (because I haven’t pulled it out trying to keep myself afloat). I look forward to continuing to use the software as it has room for me to expand and handle other needs that I foresee in the future. For me, Acuity is a great one stop shop to manage and connect people to the services provide.

Vantagens: I switched from Calendly because I was having people make appointments at the last minute and back to back. I really appreciate that Acuity has functionality to account for my preferences in both situations. I really enjoy the ability to personalize my different scheduling links since I set up scheduling for a few different scenarios. I tend to use the specific appointment type scheduling link, which is great to have separated from the overall link so that there is no confusion in booking. There is so much other functionality that I haven’t had a chance to use yet link the intake forms and billing, but I’m looking forward to using it. Also, I really enjoy the emails and correspondence that I’ve had with organization. I haven’t even submitted a help ticket, but every email is funny and engaging and it feels like someone is personally attending to me!

Desvantagens: I had a little bit of confusion with the set up of my calendars. It took some searching to figure out how to combine all my appointments to one calendar. All in all I figured it out and still love my account.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/10/2019
Megan M.
owner and stylist
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, Profissional autônomo
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2020

"salon user"

Comentários: I have been toying around with Acuity during this pandemic. I've always used a free booking system that was easy to use but didn't have that many features. I saw another stylist's website with Acuity for her online booking and I fell in love with how it looked and operated. I'm still getting used to it and it is now time to start rebooking. I guess this week will be the main test for how I feel about it! I'm excited though.

Vantagens: I love that I'm able to customize the colors to match my branding. I love the simplicity of adding on extras to appointments and having the client intake form right there for clients to fill out. The cluster booking was huge for me too. I have always been scared to dive into online booking because I didn't want huge holes in my schedule. I'm a bit of a control freak so it makes me very happy. I also love how I'm able to integrate the branded booking platform directly on my website. It just looks so much nicer than other systems!

Desvantagens: I wish there was an option to approve appointments and an option to only allow booking at certain times of day. I would also like to revamp the mobile app or at least an option to zoom out to see the week without having to turn my phone landscape. I know this may sound silly, but I like to keep my phone screen locked on parallel.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/05/2020
Mike S.
Director
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/04/2020

"Unsuitable if certainty and speed are required"

Comentários: The interface is not suitable for use in a fast-paced customer-facing environment, where certainty and speed are required. We are switching to an alternative appointment scheduling provider.

Vantagens: The ability to set different hours for certain appointment types via calendar service groups. This enables a high degree of customization of the calendar settings for each staff member and appointment type, which I have not seen in other SAAS appointment scheduling offerings. Merging duplicated clients is a breeze and simply requires the misspelled record to be corrected.

Desvantagens: Calendar views are poorly formatted, difficult to navigate and inconsistent across platforms. Our default view is weekly, which frequently displays only 6 days and skips a week when navigating to the following week. Calendars do not consistently align in columns in the daily view, resulting in confusion when determining a therapist's availability. Booking errors are common, which projects unprofessionalism and results in a tedious in-store experience for the customer. The apps are bug-ridden with very poorly designed views that are unusable. The ipad app frequently displays no customers and requires the user to log out and back in to function. Little or no user acceptance testing has be done here

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/04/2020
Avaliador Verificado
Owner/Technician
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/02/2020

"Best Software Out There!!"

Comentários: Overall this has helped my business grow and profit and not have to have any office staff.

Vantagens: I absolutely love this software, it is so easy to use. Customers can schedule any appointment online and I can have it assigned to the technician of my choice automatically depending on the choice. Customers can cancel, and reschedule there appointments all through a link that is sent to them via text and email!! Doesn't get better than that, I don't even have a receptionist anymore.

Desvantagens: I think the user interface and calendar could be a little more, modern. Feels a little old, pre Web 2.0

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/02/2020
Jack H.
Director / Trainer
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/03/2020

"Fantastic scheduling software with great customer assistance"

Comentários: I switched from Ovatu to Acuity just over a year ago. Both are fantastic bits of software but Acuity fits my business model better. The support I have received has been fantastic, also the walkthrough articles are clear and easy to follow if you want to set up integration with other software.
The pricing for Acuity is great and I have been able to add users without a massive hike in price paid.

Vantagens: -Ease of use
-Great support if needed
-Reminder emails and texts not charged extra
-Fantastic price compared to other scheduling software

Desvantagens: Only a couple of minor points;
-A better method of tracking where the customer is in a block of sessions.
-Slightly easier to navigate customer profile page

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/03/2020